Афіцыйны сайт

Сектар па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Загадчык сектара
Крыштофік Валерый Яўгенавіч
Тэл. / Факс: 33436

Галоўны спецыяліст сектара
Смактуновіч Наталля Аляксандраўна
Тэл. / Факс 33495, 33726

У склад сектара па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб уваходзіць служба «адно акно» (глядзець інфармацыю на галоўнай старонцы «Адно акно»).

Асноўныя функцыі сектара па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

На сектар па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб ўскладаюцца наступныя функцыі і абавязкі:
1. арганізуе ўзаемадзеянне упраўленняў, аддзелаў і службаў райвыканкама па арганізацыі працы са зваротамі грамадзян (у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў), прадстаўнікоў юрыдычных асоб, якія паступаюць у райвыканкам;
2. арганізуе ўзаемадзеянне упраўленняў, аддзелаў і службаў райвыканкама па арганізацыі работы з зацікаўленымі асобамі;
3. арганізуе прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб старшынёй і намеснікамі старшыні райвыканкама;
4. арганізуе працу службы «адно акно»;
5. ажыццяўляе агульны кантроль тых, хто паступае ў райвыканкам зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, арганізуе вядзенне справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у райвыканкаме;
6. арганізуе правядзенне «прамых тэлефонных ліній» старшынёй і намеснікамі старшыні райвыканкама, адказвае за вядзенне справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступілі падчас правядзення «прамой тэлефоннай лініі» старшынёй і намеснікамі старшыні райвыканкама;
7. арганізуе праверкі, аналізуе стан работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, у тым ліку зваротаў грамадзян па прынцыпе «Адно акно» ў аддзелах і ўпраўленнях райвыканкама, сельскіх выканаўчых камітэтах, а таксама падпарадкаваных (падсправаздачных) райвыканкаму арганізацыях, згодна зацверджанага графіка, інфармацыю аб выніках працы два разы на год выносіць на разгляд райвыканкама;
8. ажыццяўляе кантроль тых, хто паступае запісаў, унесеных у кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама, на прадмет выяўлення і ліквідацыі прычын узнікнення такіх зваротаў (запісаў).
9. уносіць на разгляд кіраўніцтва райвыканкама прапановы аб прыцягненні да адказнасці кіраўнікоў структурных падраздзяленняў райвыканкама і падсправаздачных арганізацый пры выяўленні фактаў парушэння выканаўчай дысцыпліны ў рабоце са зваротамі грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб, зацікаўленых асоб;
10. арганізуе вучобу кадраў па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, аказвае метадычную дапамогу спецыялістам, адказным за работу са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у аддзелах і ўпраўленнях райвыканкама, сельскіх выканаўчых камітэтах і арганізацыях раёна.